Vinthundar iFokus

Vinthundar

Etikett: sajten-ifokus
Läst 1928 ggr
SaraC
3

Sajtvärdens kommande frånvaro

Det är så att vi väntar tillökning här i familjen, en människovalp som är beräknad att titta ut om nio dagar. I och med bäbisens ankomst kommer jag av förklarliga skäl bli frånvarande en tid här framöver. Eftersom det är omöjligt att veta när jag försvinner vill jag skriva detta till er nu medan jag har tid!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Maria29
0

Oj, så roligt för dig och grattis!!! Vad har hänt med de andra sajtvärdarna kommer inte de att hålla sidan vid liv under din frånvaro?

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

SaraC
0

#1 Tack så mycket!

Jag har "efterlyst" medarbetarna, vet inte riktigt vart de tagit vägen Glad Söker också fler Medarbetare men det har tyvärr inte hört av sig någon intresserad än.

Maria29
0

Jag kan inte mycket om hur man sköter en sida (kan bara enklare saker om internet) annars hade jag gärna ställt upp!

SaraC
0

#3 Det krävs ingen direkt datorkunskap, som att kunna bygga hemsidor eller liknande, eftersom allting på iFokus är färdigt i mallar kan man säga.

SaraC
0

Nu har vår dotter kommit! Jag kikar in lite då och då men hinner inte skriva så mycket som jag skulle önska. Kikar i första hand till sajten och svarar på PM.

Maria29
0

Grattis!! Jag har skickat ett pm för en tid sedan om att jag vill hjälpa till.

SaraC
0

#6 Tack! Såg just det, jag ska svara s¨å snart jag kan! Glad