Vinthundar iFokus

Vinthundar

Etikettraser
Läst 3323 ggr
Changrila
8

Till alla med vinthundar!

Just nu sitter vi och planerar för fullt för kommande ras-artiklar som ska publiceras här på vinthunda i fokus.

En av våra planer är att i varje artikel ha med lite frågor som ägare till rasen kan besvara, för att på så sätt kunna ge en bra bild på hur ägarna ser på "sin" ras.

Är det några här som skulle vilja svara på några få, små frågor? Skriv i så fall en kommentar att ni vill och vilken hundras ni har/kan svara på frågor om, så skickar vi PM till er med frågorna när det börjar bli dags för er ras.

Vi kommer skriva om alla raserna, förutom afghanhunden eftersom en artikel om den redan finns.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

suchthefool
0

Jag vill jättegärna svara på frågor och jag har Saluki. För det visste du ju inte Tyst

/ Malin, medarbetare på Hästfoto iFokus

Besök gärna min blogg eller facebooksida!

Changrila
0

Loovely :D

---------

[Neko]
1

Jag kan svara på afghan, borzoi och podenco

Magrat
0

Jättebra, Borzoien borde komma upp om någon månads tid så det skulle vara jättekul om du kunde svara på frågor då!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

starcastle
0

Jag kan svara på Silken Windhound, om du skriver om dom.

sighni
0

Jag kan svara på frågor om afghan, saluki och whippet

SaraC
0

#5 Skulle du vara sugen på att skriva även en faktadel om silken?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

klick
0

Italienare här :)

starcastle
0

#7, vad ska vara i en faktadel?

Och bara det inte är en dead line. Jag har hur mycket jobb som helst ett bra tag framöver :)

[Neko]
0

#Inga problem! Bara skicka över frågor :)

eeeliin
0

Jag kan svara på whippet :)

Changrila
0

Starcastle, vi skickar PM till dig när vi bestämt mer om det, men om du ville skriva om Silkens så vore det jättekul, du är ju otroligt duktig på att skriva om dem.

---------

starcastle
0

#12, he he Tungan ute

SaraC
0

Nu har jag PM:at frågor till alla som anmält sitt intresse! Tack på förhand till er Glad

Maria29
0

Jag har greyhounds (kap, varianten) och om intresset finns så…Flört

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

SaraC
0

#15 Skickat till dig också Glad

SaraC
0

Ni som svarar på frågorna får gärna skicka med en bild också! På er hund/era hundar eller kanske på er tillsammans med hund/hundar.

Jamie+Engla
0

Jag har Podengo Portugues Liso Pequeno och svarar gärna på frågor. 5 års erfarenhet och har själv två podengos. SE UCH, NO UCH, DK UCH, NORD UCH, KBHV-09, INT UCH Faidros Santa Clara-A-Velha "Engla" Fashion Star Isn't She Lovely "Kiara" *Egenuppfödd* efter Engla då ;)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

SaraC
0

#18 Har skickat frågorna!