Storlek på hurtta reflexväst?
Jag har en galgo espanol som runt bröstkorgen bakom frambenen är 63cm och jag vill köpa den här västen till henne http://www.hurttacollection.com/sv/lifeguard-sv/produkter/reflexvastar/polar-reflexvast/
Men vad ska jag ta för storlek, hur töjbar är den?
Storlek M är 61cm runt om och storlek L är 71cm. 71cm skulle bli alldeles för stort, så jag undrar om någon har den här västen och kan säga om den är töjbar så 61cm skulle kunna passa ändå utan att sitta för tajt?
Det absolut enklaste du kan göra är att helt enkelt gå till en djuraffär och prova lite olika storlekar där. På så sätt kan du se vilket som passar bäst och du kan sedan beställa det från hemsidan.
Jag tycker själv att det är riktigt svårt att hitta produkter som sitter bra så hellre ta det säkra fpöre det osäkra och pröva i affär.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Ja det får helt enkelt bli så, tack för svar!
Ingen fara, lycka till!
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell