Vinthundar iFokus

Vinthundar

Etikettövrigt
Läst 2099 ggr
Recca
0

OT - Har ni snö?

Japp. Det var en kort sommar, en kort höst och nu är vintern redan här. Har det snöat där du bor? Eller kanske ligger det snö på marken även nu?

Rebecca
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Naiz
0

Just idag har det snöat MASSOR här i enköping. det är säkert 10 cm om inte mer. Så nu har vintern kommit hit, och jag hoppas att den stannar :)

tiras
0

Här är snökaos i dag.Alla bussar inställda hela fm.Jag och barnen samt våran hane har varit ute och åkt pulka hela em.Härligt :) ( men den får gärna smälta igen ;)

* tiras

[chouwa]
0

Här är också näst intill snökaos.
Jag surade när jag såg vädret när jag klev upp medan hundarna var överlyckliga. Idag har vi gått långpromenad i snön och hundarna har varit helt sjövilda och busat i snön.

Glamgirl
0

Är i Göteborg just nu och hälsar på släktingar och det kom en hel del snö men det mesta har blåst bort. Det blir väl så såhär nära kusten. Men snöat har det gjort, dock blåst ännu mer.

/ Lina

Recca
0

Herregud det har fallit nästan en decimeter snö idag och undernatten :). Gud jag älskar snö :P

Rebecca

Magpie
0

Vi fick massor med regn här i Oskarshamn i stället. Inte så populärt hos hundarna. Regn är ju otäckt och äckligt Flört

Recca
0

Och nu fick snön ge vika för regnet som fallit de senaste dagarna, saknar snön redan! Hoppas det faller mer :)

Rebecca

sighni
0

Här i sydöstra Sverige är det nästan 10 grader varmt och ingen snö!