Vinthundar iFokus

Vinthundar

Etikett: sajten-ifokus
LĂ€st 1448 ggr
Fjordell
2

500 medlemmar!

Idag, den 5 augusti, har Vinthundar iFokus totalt 500 medlemmar! Heja oss!👍

Vinthundar iFokus behöver fortfarande en eller tvĂ„ nya Medarbetare. Är det nĂ„got du skulle kunna vara intresserad av? Skicka ivĂ€g ett PM till mig (Fjordell)!

[spetsen]
0

Vad kul att forumet blivit sÄ stort :D Synd att det inte verkar fÄ igÄng aktiviteten dock

Fjordell
0

#1 Det Ă€r svĂ„rt nĂ€r man Ă€r ensam, att hĂ„lla igĂ„ng ett helt forum. Min tidigare Medarbetare slutade bara att vara aktiv, och jag fĂ„r inte heller tag i henne. Jag har dessutom vĂ€ldigt mycket i vardagen nu, sĂ„ jag hinner inte göra allt som behövs för forumet.😕

Det Ă€r dessvĂ€rre inte  heller sĂ€rskilt lĂ€tt att hitta en ny Medarbetare.

[spetsen]
0

Vad Àr det som krÀvs av en som Medarbetare? Jag skulle eventuellt kunna stÀlla upp :)

Maria29
1

#3 En Medarbetare bidrar med inlÀgg en artikel dÄ och dÄ och ser till att sidan Àr trevlig och lockar flera att delta. Fjordell Jag kommer att bli mer aktiv nu nÀr jag fÄtt komma tillbaka som medis men min dator Àr trasig just nu sÄ jag surfar via mobilen. Ser fram emot att sidan vaknar upp igen.

SajtvĂ€rd pĂ„ Lantdjur i Fokus & medis pĂ„ Vinthundar i Fokus

Maria29
0

#3 En Medarbetare bidrar med inlÀgg en artikel dÄ och dÄ och ser till att sidan Àr trevlig och lockar flera att delta. Fjordell Jag kommer att bli mer aktiv nu nÀr jag fÄtt komma tillbaka som medis men min dator Àr trasig just nu sÄ jag surfar via mobilen. Ser fram emot att sidan vaknar upp igen.

SajtvĂ€rd pĂ„ Lantdjur i Fokus & medis pĂ„ Vinthundar i Fokus

VT4ever
0

heja! =)