Valp-whippetkläder?
Jag ska skaffa en whippetvalp nu i slutet av november och eftersom hon kommer att växa ur kläderna till nästa år känns det onödigt att köpa massa nya dyra täcken och kläder
. Vet ni någon affär med varma vinterkläder till ett bra pris eller har ni valptäcken själva ni inte vill ha mer och kan sälja till ett litet pris eller skänka?
Supertacksam för all hjälp!
www.nattstad.se/lovechivas
Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas
Tradera
Eller ännu bättre - sy egna! Då kan du anpassa dem helt efter hunden och även göra kläder hon kan ha längre ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Men kommer att få hem henne i slutet av november och vill inte sätta mig på kvällen och sitta med måttband och sy. Vill ha något eget hemma, sedan kommer jag börja sy egna :) Har en stickad tröjja jag köpte till min kanin för jätte längesedan som är till chivava men vet inte om de är för litet. Isf kan den vara en provisorisk lösning första dagarna då hon ändå bara kommer vara ute korta stunder.
( #1 Hur gör du får att få en länk under din text?)
#2 då tycker jag du pratar med uppfödaren om hur stor hon tror att tiken kommer vara ungefär när du får henne - så kan du köpa på tex Tradera, kläder hon kan ha i början =)
Loppisar kan även ha kläder ibland, absolut värt att kolla!
(PMar om länken ^^)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
#3 Gjorde det nyss! Ska höra med lite hundvänner om d har täcken som kan passa, annars blir det tradera!
okej tack ^^