Vinthundar iFokus

Vinthundar

Etikettövrigt
Läst 2206 ggr
Saffran0Spice
2

Officiellt Höst!

Ja, nu tycker iallafall jag att hösten har kommit - vilket är min favorit tid på året 😃

Tror faktiskt att min lille italienare också tycker detta, trots kläderna som kommer där till. Idag fick han ex på sig sin ullrock, men han såg ut att trivas riktigt bra iden!

Skönt att hålla sig varm!

Här hemma ska vi njuta av den växlade naturen, ev kommer en flytt innan vintern (vi hoppas) och sedan ska vi bara ta det sonika med frisk luft, handarbeten, te och skogspromenader.

Har ni andra planer inför hösten?
Vad hittar ni på med era små denna tiden på året?
Eller lever ni som vanligt, bara att temperaturen är lägre ^^

H-lena
1

Åh så söt! ja visst ska man njuta av hösten! Älskar också den här årstiden! Jag har gått runt och sagt "nu är det HÖST!" ända sedan slutat av augusti! 😃 

Jag pluggar på just nu och försöker vara ute så mycket som möjligt i det vackra höstvädret. Längtar tills träden börjar skifta färg. Så himla mysigt! Dricka te, tända ljus och läsa och allt det där också. 🙂 MYS!

Saffran0Spice
0

#1 Trevligt!
Ja läsa och mysa med levande ljus är alltid efterlängtat. Man kanske skulle kika efter några trevliga böcker att läsa =)

smurfan-13
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Konstaterade oxå attd et är höst igår då vi möttes av halmbalarna på åkern. Dock visade termometern fortfarande nästan 25 grader, så shorts o linne var ett måste. Hoppas på en solig, varm (dock inga 25 grader tack!) höst utan en massa regn!

Whippetgerbilen
0

Här har det inte blivit höst än… Det är varmt som tusan och gräset är grönt🤔😇

Dogs is my world ♥

Alana82
0

nope ingen höst i Älvsbyn, allt är grönt och oftast på tok för varmt

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

Whippetgerbilen
0

Måste bara säga att Rossis ben är oerhört vackra!!! Var bara tvungen att säga det😉🤪

Dogs is my world ♥

Saffran0Spice
0

#6 hahaha han tackar ^^