Tillfällig gäst i höst
Till hösten (september) så kommer det komma en tillfällig daghund hem till oss ^^
Rossi's syssling Tuss ska komma hit en period för att inte ha det alldeles för trist hemma när bästa vännen (Rossi's mamma) Zaffie måste vara med sina valpar =)
Rossi och Tuss älskar varandra, så det blir inga som helst problem, ska bli riktigt kul att få ha hand om en liten tik när man annars bara har hanhund XD
Speciellt en så rolig liten pimpinett tös som Tuss, man kan inte annat än älska denna lilla sötnöt 😍
Blir kul för Rossi också att få ha lite italienar-sällskap i sitt singelhunds liv ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Kärleken flödar mellan dessa tu ❤️
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Aww vad söta de är😍
Är Tuss väldigt liten, eller är Rossi väldigt stor? :D
#2 Hehe Tuss är en liten och Rossi är grov ^^
Fick besök av Tuss, blev mys och skoj i parken ^^
Hon kommer även på onsdag - då för en hel dag och utan sin matte för att testa hur det fungerar (troligen problemfritt, men vi testar iallafall ^^ )

Ah, han är en biggy-iggy :) Det är ju väldigt vanligt idag. Vet du hur hög han är? Jag har som fått för mig att Dervisch-hundar ofta är i bra storlek, kring 35-38 cm, men det finns givetvis alltid undantag!
Rossi ser ut att vara en riktig gentleman!
#5 Yes, Biggy-Iggy, han är ca 38-40cm, Tuss är ca 30cm =)
Ja han är en riktigt liten gentleman, tröstar ledsna, pussar på damer och alltid beredd att putsa sina vänner fina. Han är precis så snäll som han ser ut ^^
#6 haha då är ju Rossi lika stor som Corinne's syster(Whippet) som är 38cm! 🤪
- Nederlandse Kooikerhondje -
#7 haha ja lika stor som henne - och hon lika liten som honom XD
Imorgon ska vi möta upp Tuss vid bussen (06.30)
Sedan har vi hela dagen att umgås på tillsammans - Tuss, Rossi och jag.
Hmm, en tur till parken eller skogen kanske vore trevligt om vi inte har översvämning ^^
Brottning i soffan!