vem har ni träffat?
Vem har ni träffat från iFokus? Jag har träffat Alana82, fridolfs man,Bello_O,och idag träffade jag Fjordell och Jamie på Nolia:) Jamie var jätteliten och söt😍 Hon var lite nervös hihi.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Ja, Jamie är en liten fegis inför nytt folk, men spenderar man några timmar med henne så är hon allt annat än nervös, haha. Riktigt typisk italienare😃 Men oj vad hon gillade att visa upp sig på hundparaden. Hon fick så många komplimanger! Det var verkligen en rolig grej, och hon var såå nöjd efteråt.
Har inte träffat någon, men det hade varit roligt att träffa andra med vinthundar. :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
#1 ja hundparaden var jätterolig! man fick se många hundar då:) har aldrig träffat en italiensk vinthund förut,och jag trodde att de var lite större! men hon var jättesöt😍
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#3 Haha ja, många som säger så, att de inte hade en aning om att de var så små. De kan ju se betydligt större ut på bild tack vare de långa benen ;) Jamie är i bra storlek för rasen, men det är tyvärr väldigt vanligt att italienska vinthundar idag är alldeles för stora, och till och med kan misstas för whippet, och det är absolut inte önskvärt!