Akut hjälp
Hittade den här. Det verkar akut då de skänkes. Kanske har någon möjlighet och hjärta att öppna sitt hem till dessa fina familjemedlemmar? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48490602&searchclickthrough=true Om inlägget är olämpligt får admin ta bort inlägget.
Hade gärna tagit dem om möjligheten fanns!
Hoppas dom snabbt får nya/nytt hem ❤️
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Jag hade nog kunnat om det inte var i Norge och att vi ska flytta :/ Hoppas de snart hittar ett nytt hem!
- Nederlandse Kooikerhondje -

Jag tar gärna emot en av dessa hundar men e tyvärr jätte dålig på norska. Har en längre tid letat efter en vinthund för omplacering men ännu ej hittat rätt familjemedlem.
#3. De får/ska inte delas på. Så två eller ingen… Skulle kunna hjälpa till med norskan så gott jag kan om det blir aktuellt.
#3 Jag är norsk och hjälper också gärna till :)
Sajtvärd på Djurparker.ifokus
- Medarbetare på Exotiskadjur.ifokus
Det är inte lätt att vara norsk i Sverige
Norrmännen pratar väl också engelska vad jag vet :-)

Förstår att de ej ska delas på men då har jag tyvärr ingen möjlighet att ta dem. Vi har redan en hund och tre blir för mycket:(
Någon som vet hur det gått för dom?
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!