Vinthundar iFokus

Vinthundar

Etikettsajten-ifokus
Läst 1636 ggr
SaraC
0

Medarbetare sökes!

Söker en eller flera Medarbetare till sajten.

• Du ska vara intresserad av att hålla igång och förbättra sajten. Du bör alltså ha tid och intresse.
  • Du ska ha ett intresse för vinthundar och vilja skriva artiklar och inlägg/svara på inlägg på sajten.

Stämmer det in på dig? Skicka ett PM till mig så pratar vi vidare Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[RadioMG]
0

Ta kontakt med Jonny på vinthund.com. En gammal vän till mig som har ett enormt intresse angående vinthundar.

Jag såg detta inlägget under "Uppdaterade inlägg" så jag vet inte om han redan finns här eller inte :) Han brukar kalla sig "Viper" om jag inte minns fel.

SaraC
0

Fortfarande aktuellt!

Vi vill gärna ha mer förstärkning på sajten!

Maria29
0

Puttar upp tråden lite, vi hoppas att det finns någon där ute som vill vara med och utvecka sidan.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

SaraC
0

Är fortfarande öppet för sökande!

Fjordell
0

Jag skulle kunna tänka mig att hoppa in som Medarbetare, men jag kan däremot inte lova att jag kan hosta fram några artiklar, eller ja, eventuellt en eller två. Men det jag vet att jag har att erbjuda är att skriva och kommentera inlägg, hålla koll och ja, helt enkelt hålla igång sajten.

Jag fyller strax 22 år, har min egen sajt här på iFokus och har levt med hundar i hela mitt liv. Första hunden i familjen, som jag hade möjlighet att vara aktiv och träna med, har vi haft i 12 år.

Jag besitter inte jättemycket kunskap om alla vinthundsraserna, men jag är nybliven ägare av en italiensk vinthund, och kommer troligen att skaffa mig en till så småningom. Vi har två vinthundsblandningar i familjen, på 8 och 12 år. Mitt intresse för just vinthundar växer, och jag lär mig mer för var dag som går, och är överlag en väldigt aktiv hundmänniska då jag gillar att träna och helt enkelt umgås med hundar.🙂

SaraC
0

PM:a mig gärna Amanda 🙂

Fjordell
0

Jag slänger iväg ett PM åt dig nu under kvällen!

Inlägget är låst för nya kommentarer