Färg? skillnaden mellan könen?
Hej :) Jag undrar vad isabell är för färg?🙂, vad finns det för färger?, Ni får gärna visa med bilder🙂
Jag skulle vilja veta vad skillnaden mellan könen är? vissa raser kan juh hanen vara den hårda eller vad man ska kalla det och andra raser så kan hanen vara den mjuka av dom.. så är lite nyfiken på hur dom är:) Jag tänker på Italiensk vinthund men det kanske gäller alla vinthundar?
Det är inte skillnad i könen i någon ras, utan det är helt individuellt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag vet att det är olika, men självklart är det också individuellt:)
#2 Dock skiljer det inte beroende på ras, utan just individuellt. 🙂
.
Min fråga var inte att du inte tror på det! Jag vill ha svar från någon som vet vad jag pratar om🙂
Blir tikarna sura och griniga vid löp?
Hur brukar hanarna vara?
#5 Det är inte vad jag tror på, det är vad jag vet. Och jag vet vad talar om!
Vad har du fått det ifrån "vad du tror"?
Jag har kunskap om hunda, om du tror något annat så är det galet fel.
-------
Ang tikar. Ja tikar kan vara griniga vid löp men även flertal som inte är det. Så är individuellt där med.
Men eftersom du inte kan svara på min fråga är det väl ingen ide att du skriver här?
#7 Vad är det för ton? Extremt onödigt då jag inte har skrivit otrevligt till dig!
Jag har visst det svarat på vissa av frågorna.
2 av 4 frågor har jag inte svarat på, men det är för att jag inte har kunskap om det. Därav inget svar på just dem 2, men har svarat på de andra 2 frågorna.
Och du bestämmer inte om jag får skriva här eller inte, alla är välkomna! Och jag har inte varit otrevlig eller brutit mot några sajtregler.
Oj jag var verkligen inte otrevlig. Jag skrev bara att om du ändå inte kan svara så är det väl ingen ide? Jo du får skriva här om du vill men det känns lite onödigt när jag inte får svar på det jag frågade
Det var du som uppfattade det otrevligt men det var det verkligen inte!
#9 Läs vad jag skrev, Jag har svarat på det mesta du skrivit 😮