Annons:
Etiketthälsa-utfodring
Läst 2120 ggr
Nattis96
1/9/17, 12:22 AM

bra foder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hejsan! jag har en liten whippa vid namn Kleo som ogärna går upp i vikt, nu är hon 9 månader och något smal. 
Kan ni tipsa om något bra/gott foder som har funkar på era whippar när dem varit mindre i volymen ? :)
man tycker ju att all julmat borde fått henne att rulla fram, men näe 😉 så nu behöver vi lite hjälp, hon är avmaskad så det är inte felet :) 

tacksam för svar ! :)

Annons:
Changrila
1/9/17, 1:33 AM
#1

Färskfoder i lämplig mängd. Tycker dock inte att hon ser smal ut på bilden?

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Nattis96
1/14/17, 12:19 PM
#2

Okej, finns de något speciellt färsk foder du tycker är bra ? :) Bilder kan göra så skenet bedrar, talade med en man som är domare och har whippet själv, han tyckte hon va något smal :/

smurfan-13
1/17/17, 6:07 PM
#3

Vid den åldern vore det ju nästan konstigt att hon inte var tunn kan jag tycka. :)

Jag kan oxå bara rekommendera färskfoder. Det enda som fick upp min cirneco i vikt. På vintern, när han var ung o det var väldigt kallt, kunde han behöver nån tsk ister i maten med.

Nattis96
1/23/17, 4:32 AM
#4

Okej tack ! :)

Johansson99
2/7/17, 4:10 PM
#5

Jag kör med VOM's förskrivet på min whippethane och det funkar väldigt bra, har mätt upp rätt mängd och han håller sig fin i hullet. Om han skulle bli tunn, så ökar jag bara givan under ca en vecka så blir han fin igen. :)

Upp till toppen
Annons: