Annons:
Etikettövrigt
Läst 2036 ggr
Saffran0Spice
2014-12-04 11:12

4 mån och brutet ben..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Livet är bra orättvist!
Speciellt när man är en italienare på 4 mån som bryter benet…
Den 2 dec så skedde det katastrofala för Rossi's lillasyster Windy

Mitt under lek så faller Windy från en låda, landar snett och bryter ett ben, så leken slutar med illfart till närmaste veterinär.
Tur i oturen så har Windy brutit sitt ben på vad man kallar ett bra sätt. Benet gick helt av och det finns inga flisor eller sprickor vilket gör att benet bör läka väldigt fint och förhoppningsvis snabbt!

Men det är hemskt att tvingas vara helt still när man är 4 månader och vild som ett yrväder och inte ens kan leka med systrarna =(

Men vi är alla glada att det inte slutade värre än detta, så nu ska vi skämma bort lill-tjejen med massor av tröst och kärlek till hon är återställd ❤️
Det är verkligen hemskt hur lätt och hur snabbt olyckor kan ske, även under uppsikt.

Annons:
[Vandringen Med Wolf]
2014-12-04 11:40
#1

Nämen stackare 😕blir så rörd när jag ser bilden så det gör ont i mig.Vilken underbart vacker hund ❤️

Hoppas det läker snabbt och det är verkligen lätt hänt att olyckan kan vara framme tyvärr .

Lilla vän vad jag lider med henne 😕🌺

Saffran0Spice
2014-12-04 11:44
#2

#1 Tack du 🌺

Ja vi lider med henne allihopa - hon är kullens vilding och nu tvingas hon vara still, så hon sitter mest och gråter. Och hennes underbara mamma är och tröstar men kan inget göra. Gör ont att se henne och inte kunna göra något mer än att vänta =(

Så vi hoppas att hon läker ihop mirakulöst snabbt så hon får vara sig själv igen ❤️

[Vandringen Med Wolf]
2014-12-04 11:50
#3

Håller alla tummar och klor för henne,kan tro det är tufft nu när hon vill busa runt och inte får.

Tack och lov har jag inte vart med om brutna ben med mina katter,peppar peppar som dom hoppar och far fram.

Uch vilken jobbig situation för både hunden och er 🌺

Fjordell
2014-12-04 16:16
#4

Naaaw, stackars liten. Men tur i oturen att det gick såpass bra ändå! Sötnosen.❤️

Upp till toppen
Annons: