Annons:
Etikettövrigt
Läst 1678 ggr
BlackandBlue
2014-10-15 21:30

Hej (ny)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej råkade hamna i denna gruppen o tycker att det kan vara intressant att läsa om olika vinthundar. Det senaste halvåret har jag fått lära känna 3 stycker Borzoier och jag blir bara mer o mer kär i dem för varje gång, är verkligen helt fast i dem och när det passar planerar jag att skaffa en egen :)

Här är en bild på mig o Raiko som är hyfsat nytagen!
Kram på er.

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Annons:
aneri
2014-10-16 10:39
#1

Jag förstår dig. Min första borzoi köpte jag två veckor efter att jag hade besökt en djuraffär i Örebro. Affärsägarens borzoi hoppade upp på mig, lade sina tassar på mina axlar och viskade något i mitt öra. Då var jag såld. 🙂

Saffran0Spice
2014-10-16 11:41
#2

#0 Då får jag önska välkommen till Vinthundar.Ifokus!
Roligt att du blivit såld på en av de underbara vinthundsraserna som finns. Hoppas du får bra svar, hittar mycket intressant på sajten och känner dig välbemött
Är det något du undrar så är det bara att kontakta någon av oss Medarbetare eller sajtvärden 🙂

Mvh
Saffran - Medarbetare på Vinthundar.Ifokus

BlackandBlue
2014-10-18 11:16
#3

Tack så mycket! ja jag är helt såld på dem.

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Fjordell
2014-10-18 20:00
#4

Välkommen in i värmen!🙂Jättekul att du fått upp ögonen för vinthundar. De är speciella, och helt enkelt fantastiska.

BlackandBlue
2014-10-20 19:13
#5

tack så mycket :D ja Borzoier är jag helt förälskad i nu. hehe den 2 November nu ska vi på utställning med hennes tre så då blir det för mig att springa i ringen för mig igen med en av dem :)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Upp till toppen
Annons: