Annons:
Etikettövrigt
Läst 4433 ggr
Saffran0Spice
9/17/14, 3:09 PM

Till Vinthunden - tipsa här!

Jag tänkte att vi kunde tipsa varandra i denna tråden om butiker och hemsidor med vinthundsanpassade kläder, selar, halsband m.m. =)

Annons:
Saffran0Spice
9/17/14, 3:14 PM
#1

Jag kan rekommendera ett par hemsidor, den första är med selar, koppel, halsband och olika jackor där allt individ anpassas för bra priser!

Eve's hunddesign

Den andra sidan jag kan rekommendera är en butik i England. Dessa tillverkar stickade tröjor, fleecejackor och andra jackor specifikt för vinthundar.
Tyvärr verkar de inte ha något för oss med italienare (tyvärr..), men storlekar till whippet, greyhound, saluki och uppåt finns det massor till!

Greyt Sweaters

Saffran0Spice
9/17/14, 3:27 PM
#2

En annan sida som gör vinthundsselar är Torshammarens
De har selar med färdiga mått, men man kan måttbeställa om det önskas andra mått.

Saffran0Spice
9/17/14, 3:38 PM
#3

På sidorna Vibri och Minxdesign kan man beställa snygga breda halsband med namn och själv välja färger, spänne, halvstryp, foder osv.

Vildavestern
9/17/14, 3:47 PM
#4

javascript:nicTemp(); har en hel del. Tyvärr har det alltid tagit ganska lång tid innan man har fått sakerna man beställt men annars har jag varit nöjd med vad jag handlat där.

Unfortunately, common sense isn't that common.

Vildavestern
9/17/14, 3:48 PM
#5

Greyhound Whippet store heter det, men av någon anledning ville det inte bli så i länken…

Unfortunately, common sense isn't that common.

Upp till toppen
Annons: