Annons:
Etikettövrigt
Läst 1473 ggr
Saffran0Spice
7/6/14, 3:55 PM

Total förvirring XD

Herregud så fel de kan bli - och extremt roligt! 😂

Om ca 2 veckor ska jag och min italienare på bröllop, så jag har ordnat sovplatser och skjuts m.m. så vi vet vem vi ska åka med och när.
Nu visar det sig att ännu en person ska åka i samma bil som oss. Denna person fick veta att jag skulle ha hunden med mig och det var inga problem med det.

Nu var denna personen nyfiken på vad jag hade för hund, så hen gick in på min hemsida och kollade lite på foton - men kollade troligen inte så jätte noga!

För jag fick ett ''panik'' samtal idag från hen och denna hade sett min hund på bilderna. Och ringer mig för att säga att vi definitivt inte kan åka i samma bil.

Jag blir hel paff och frågar varför inte?
- Klart du och din hund inte kan åka i samma bil som oss, hur ska vi få plats med 50kg hund i en liten Golf?!

Hen är övertygad om att jag har en 50kg Greyhound och den kan vi ju inte ha i en golf med 4 andra personer hahahaha

Så jag försökte förklara att jag har en Italiensk vinthund och att denna är lika stor som en katt ungefär - så att det skulle inte bli några problem.

Hahahaha min hund har blivit tagen för många raser - bla mops, rottis och get (ja, GET!).

Men denna gång var vi iallafall i samma rasgrupp 😂

Rossi som valp - Aka Get XD

Annons:
aneri
7/7/14, 6:20 AM
#1

Personen såg nog Rossis stora hjärta. 🙂

Issie
7/7/14, 3:39 PM
#2

Hahaha ibland undrar man vad folk använder sina ögon till :D

Maria29
7/7/14, 4:27 PM
#3

Jisses.. IGs är ju pytte små och vad stora greyhounds det finns mina väger som mest 33kg och som minst 24kg jag har föroviso kap/cours greyhounds från Irland.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Vovisch nr2
7/14/14, 12:35 PM
#4

Hahaha X) Lilla söta Rossi ;)

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Upp till toppen
Annons: