Annons:
Etikettraser
Läst 12759 ggr
[chouwa]
10/26/10, 1:59 AM

Vilken ras har du?

Ja, vinthundarna är ju några stycken. Berätta gärna vilken(a) ras(er) du har!

Annons:
giffan
11/5/10, 1:44 AM
#1

Har haft ett ex antal Greyhounds.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Glamgirl
11/5/10, 2:31 AM
#2

En schäfer, en border collie och en greyhound.

/ Lina
Medarbetare på Vinthundar iFokus

tiras
11/5/10, 11:07 PM
#3

Jag har två greyhounds ( båda fd:kappare)

* tiras

starcastle
11/8/10, 6:16 PM
#4

Efter 5 Borzoier under 15 år är det bara Silken Windhounds för hela slanten numera.

Sass
11/8/10, 6:17 PM
#5

Azawakh, sloughi och whippet just nu.

MariaB
11/8/10, 6:29 PM
#6

En greyhound (kapp) och en azawakh.

Annons:
DoDiVi
11/8/10, 6:32 PM
#7

1 Borzoi och 2 Silken Windhoud

LottaT
11/8/10, 7:40 PM
#8

2 greyhounds

almitra
11/8/10, 8:27 PM
#9

whippet och dalmatiner

Cirneco4
11/8/10, 11:34 PM
#10

Jag har 3 vuxna Cirneco Dell Etna tikar och 2 valpar på 14 veckor 1 tik och en hane.   Ewa  Kennel SikaniaGlad

Magpie
11/9/10, 10:58 AM
#11

En italiensk vinthund och en variant av Podenco har jag.

Binajis
11/9/10, 12:48 PM
#12

1 (inom snar framtid 2) saluki , 2 whippet och en galgo :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

VikkanSpike
11/9/10, 1:44 PM
#13

jag har en spansk gatu korsning och en lurcher

Annons:
Mimmsis
11/9/10, 2:26 PM
#14

En whippethane

trex
11/9/10, 8:06 PM
#15

1 gryhound, fd kapplöpnings.

Silken Windhounds vad är det för ras?

starcastle
11/9/10, 9:38 PM
#16

Svenska Silken Windhoundklubben

http://www.silken.windhound.com/

Naiz
11/9/10, 10:14 PM
#17

Jag har en greyhound (utsällning)

jecka
11/10/10, 4:51 PM
#18

Galgo Español är rasen mina två raggprinsar är av Skrattande

LykkeLii
11/10/10, 9:25 PM
#19

Jag har haft en saluki bl. (50% och border collie 50%), så jag har inte fått 100% av vinthund. Men drömmer om att skaffa en vinthund i framtiden!

________________________________

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

Trollhassel
11/10/10, 11:23 PM
#20

Borzoi nu. Tidigare Afghan.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Annons:
sighni
11/11/10, 3:29 PM
#21

Jag har saluki och whippet. Tidigare hade jag afghan. Skulle gärna vilja ha en chart polski.

[Neko]
11/11/10, 4:43 PM
#22

Jag har en afghan och en podenco ibicenco. Blir helt klart fler afghaner, och funderar på skotsk hjorthund. Kanske en border collie som kan valla in dem när de sprunigt för långt bort Skrattande

[pummis]
11/11/10, 7:54 PM
#23

2 whippets

Changrila
11/12/10, 12:59 AM
#24

Salukis är det som gäller här :D

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Juicefine
11/12/10, 11:15 PM
#25

En whippet & en saluki.

ShitGoose
11/14/10, 9:23 PM
#26

Jag har ingen vinthund just nu men det kommer bli en afghan i framtiden Skrattande

Medarbetare på Sphynx iFokus

ajanki
11/19/10, 2:31 AM
#27

Jag har salukis, italienare och sloughi. Har haft en whippet och afghan förut.

Annons:
[Neko]
11/19/10, 11:49 PM
#28

#26 Bra rasval! Skrattande

Maria29
11/22/10, 12:33 PM
#29

Jag har en irländsk lurcher (ingen ras iof. men en vinthund) samt en golden ret. Jag tyckte inte om vinthundar i början trodde att alla var mordiska. Bell kan vara mordisk om man är ute och ser en kannin eller annat djur. Inne så sover hon med siamesen och struntar i balinesen.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Vattnadal
11/23/10, 12:28 AM
#30

Har siberian husky och golden (samt 2 alaskan husky), fantiserar om RR, men på vinthundsfronten drömmer jag om borzoi, kanske azawakh, när jag blir för gammal för att orka med stora hundar och slädkörning, men fortfarande är alert blir det whippet eller silken windhound.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Recca
11/28/10, 9:48 PM
#31

Jag har haft amstaff-korsning, american bulldog och en american bulldog/schäfer. RIP mina älskade flickor!

Rebecca
Medarbetare på Vinthundar iFokus

Rokkur
11/30/10, 7:20 PM
#32

En Irländsk varghundstik, Ariel, och en Shar-pei, Nellie :)

"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."

Alice Walker

SessanGD
12/1/10, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

Jag har fått min första Saluki efter 30 års väntan Flört Ozzy (Chardaa) är en räddningshund, och han är mammas ögonsten…. Har är definitivt inte den sista av rasen i våran familj….

Foto på bustrollet….

ajanki
12/3/10, 2:48 PM
#34

#33 Vilken tur att din långa väntan tog slutGladoch vilken sötnos sen dåKyss

Annons:
sighni
12/4/10, 12:57 PM
#35

#33 Grattis!

Anett Lindbom
12/25/10, 3:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#36

Jag har en ung Whippetkille, har haft flera whippets & en Irl.varghund,, :))

raggorgeous
7/9/12, 12:54 PM
#37

Har en rottweilerkille (haft rasen sedan 98, även haft labrador tidigare) men är jättesugen på en IV nästa gång det blir dax att köpa hund.. så nu forskar jag runt i rasen lite :)

******************************************************
Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

VStromberg
7/9/12, 8:12 PM
#38

En lurchertik! Greyhound/dalmatiner.

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

eeeliin
7/11/12, 6:14 PM
#39

Whippet!

Vad kul att det är så många olika vinthundsägare här.. jag hade gissat på att jättemånga hade bara whippets eftersom dom är vanligast, men så var det inte :)

kruger
7/12/12, 1:32 PM
#40

2 st whippet flickor ,en på 7 år och den andra 15 mån . Är inte alls släkt med varandra. kommer i framtiden bara ha whippet

Littlem
7/13/12, 8:44 PM
#41

1 whippetkille på 16 månader

Annons:
Magrat
7/15/12, 11:35 PM
#42

Två Borzoier. En två år gammal tös och så en till tös på snart fem månader.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Erika-A
7/22/12, 11:39 PM
#43

En whippethane som fyller 2 år i slutet av Oktober Glad

Tazen
8/12/12, 2:11 PM
#44

Två Galgo Espanoltjejer, en på 9år och en på 6mån…här även haft Saluki…'')

Emma-K
8/14/12, 5:19 PM
#45

1 Afghanpojk på 5 månader Glad

------------------------------------------

Emma - Medarbetare på Bichon ifokus
Lagotto Romagnolo & Bichon Frisé 
Blogg: Te-ki
Foto: Bark it

Lussie
8/16/12, 9:13 PM
#46

1 whippet tik på 3 ½ månader! Skrattande

Tjifen
8/31/12, 1:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Jag har två skotska hjorthundar, hannar (en på 8 år och som är 9 mån) plus att jag köpte en kapplöpningsgreyhound men som min dotter snodde eftersom jag köpte henne i "födelsedagsmånaden".  :-)

Magrat
8/31/12, 2:20 PM
#48

#47

Hjorthundarna är ju väldigt fina, rolig att du bjöd på en bild också! Glad

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Annons:
Wand
9/21/12, 4:32 PM
#49

Hade en whippet/pitbull-korsning och i framtiden kommer det bli sloughi och/eller greyhounds för min del. En vän till familjen föder upp framgångsrika sloughis och jag har blivit helt såld.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

suchthefool
9/24/12, 10:50 AM
#50

Jag har en 8-årig salukihane av färgen svart grizzle, och så har jag en brun dvärgpudel tik på 5 år :) Perfekt kombinerade raser, helt olika varandra ;)

/ Malin, medarbetare på Hästfoto iFokus

Besök gärna min blogg eller facebooksida!

NeverToLate
10/8/12, 7:49 PM
#51

Min familj har många härliga vovvar, men tyvärr ingen vinthund än.
Jag och min lillebror tänkte stå för det sen Flört

Men vi har
Hund 1. Golden/Flatcoated retriver; Maja 9år (mammas)
Hund 2. Majas valp + Labbe/Border Collie; Tiffanny 7år(min hund egentligen, men bor hos mamma då hon är en mamma gris och inte ville flytta ifrån Maja å Mamma och in med mig när jag flyttade till min lägenhet.)
Hund 3. Amstaff/Am. Buldogg; Tyra 6år (Min storasysters hund, bor med min syster i hennes hus nu men bodde förr hemma hos mamma.)
Hund 4. Siberian Husky; Ayla 3år(Min storebrors hund)

Jag har läst så många böcker, varit hos uppfödare och på utställningar och träffat flera olika hundraser och föll för Borzier, så jag tänkte att så fort jag har sparat ihop och hittar rätt individ så ska det få flytta in en liten Borzoi hemma hos mig :)

Min lillebror tänkte också skaffa hund när han har eget hem sen, och efter att ha varit med mig och kollat på Borzier är han lite osäker. Han tänkte Schäfer från början, men efter ha träffat Borzoier och Irländska varghundar med mig hos uppfödare och på utställnigar så är han osäker, men han har tid att tänka hehe. Han är ju bara 18 år gammal. Just nu lutar det mest åt att det blir någon typ av vinthund iaf. Troligtvis Irländsk varghund.

De märks iaf att vi alla är ganska olika individer i min familj. Min mammas största hundkärlek är Labradorer, helst bruna. Min storasyster gillar lite mindre, trubbnosade hundar. Typ Amstaff, boston terrier, fransk bulldogg och liknande. Min storebror är "Husky frälst" hehe, och jag och min lillebror gillar vinthundarnaSkrattande

FruSilver
10/9/12, 2:30 PM
#52

En Galgo Espanol (och en Breton ^^)

Magrat
10/9/12, 4:05 PM
#53

#51 Vad roligt, då har du hittat en fantastisk ras, Borzoien är en underbar ras i rätt hem =)
Av nyfikenhet, vilken/vilka kennlar har du varit i kontakt med?

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

SaraC
10/10/12, 9:14 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#54

Jag har ingen vinthund utan här bor det en japansk spets-herre.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Siastassar
10/20/12, 1:42 AM
#55

Jag har en underbar Borzoi hane på snart 8 månader. Vit,grå/brindle. Samt 2 löwchen

Annons:
Magrat
10/20/12, 5:39 AM
#56

#55

Åh, du har ingen bild på honom?

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Jamie+Engla
10/31/12, 7:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#57

Två podengo portugues liso Pequeno här hemma :) roliga hundar det :) SE UCH, NO UCH, DK UCH, NORD UCH, KBHV-09, INT UCH Faidros Santa Clara-A-Velha "Engla" född -07 ¡Vit med gula tecken! Fashion Star Isn't she lovely "Kiara" född -11 (egenuppfödd) ¡Röd med vita tecken! Efter Engla ;) Tillhör grupp 5 men får vara med på vinthundsspecialler (både urhund och vinthund) =)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Asuna
3/14/13, 5:12 PM
#58

En lurcher och sen en gammal labbe blandis och en Kines. :)

raggorgeous
3/14/13, 8:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#59

Rottweiler, kastrerad hane född 041231. Min älskade Korad Devarox Boris

******************************************************
Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

[Cupecake]
10/28/14, 9:26 PM
#60

Inom vinthundar så är jag stolt ägare till en irländsk varghund. Sen så består min udda flock av vallhundar och spetsar oxå.

Maria29
10/29/14, 1:48 PM
#61

Oj den här tråden hade jag glömt tänk vad som hän sedan jag skrev här för 4år sedan jag har inte längre Albert och Bell (de springer med Flora greyhound på de eviga ängarna). Jag har 3greyhounds och en JRT nuförtiden.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

AnnaCDSG
11/1/14, 10:28 PM
#62

Jag har ingen vinthund men ett mycket stort intresse för dem. Finns ingen annan rasgrupp (bara enstaka raser i andra grupper) som tilltalar mig så mycket som vinthundarna. Både vad gäller utseende och temperament.
I familjen har vi en collie och en dansk/svensk gårdshund men de är mammas hundar.

Jag ska skaffa hund när jag flyttat hemifrån, förhoppningsvis inom ett par år. Funderat massor på vilken ras och vill helst ha en vinthund, men måste hitta en bra lösning för lösspring först.
Gillar alla vinthundar men troligtvis blir det (om det blir vinthund) någon av dessa raser: saluki, (kapp-)greyhound, whippet eller galgo español. Borzoi eller skotsk hjorthund skulle jag gärna ha men de är lite för stora och lite för pälsiga för mig. Skulle kunna tänka mig en italienare om det blir en liten hund. Magyar agar är också intressanta, men svårt att hitta information om dem. ^^

Annons:
lovechivas
11/5/14, 9:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#63

Min whippettik (vänster) som anländer om 1½ vecka :D

Bloggen för alla djurälskare - www.nouw.com/lovechivas

Vildavestern
11/7/14, 9:06 PM
#64

Jag har en skotsk hjorthund och har haft greyhounds och whippets tidigare.

#63 Jag får svår whippetabstinens när jag ser den lilla gullrumpan! Hon är helt underbar.

Unfortunately, common sense isn't that common.

[0djur]2
11/10/14, 11:14 AM
#65

Jag är stolt ägare av en irländsk varghunds hane som "bara" är 95 cm hög ;P

NeverToLate
11/10/14, 3:59 PM
#66

# 53 Förlåt, märkte nyss att jag missat ditt svar, men bättre sent än aldrig~

Ja det har jag verkligen, är fortfarande lika kär i borzoier nu som när jag "hitta dem" om inte ännu mer nu när man hunnit träffa lite fler.

Mitt första möte med borzoier var när jag var vid Hässleholmsgården och en man gick förbi med sina 2 borzoi-pojkar lösa. Jag har alltid älskat hundar och läst mycket hundböcker som ung,(gör forfarande) så jag kände genast igen rasen på hunden som lite nyfiket travade upp till mig för att kolla in vad jag var för en typ, så vi började prata lite och jag kollade in hundarnas beteende och så medan vi pratade och sen dess har jag varit störtförälskad i rasen i stort sett.
Min storebror skaffade sen husky och ville kolla in hundutställningar, så jag passade på att följa med för att spana in borzoier och vinthundar medans han kollade sina huskies ^__^ 
Såg jättemånga fina hyndar på utställningarna vi var på, men tyvärr så fegade jag lite och tog inte direkt kontakt med någon då jag inte ville störa. Vet själv hur det kan vara när man är på utställning(iaf med katt) och alla vill ställa frågor när man har mycket att göra och hålla reda på. Man vill ofta svara men hinner inte alltid.

Jag ställde dock frågor via mail om hur borzoier tillsammans är tillsammans med katt till Maria som har Jarindjas då jag såg att hon hade både katter och borzoier.
Då jag har katt så tyckte jag att det var viktigt och veta, och jag fick väldigt trevliga svar och erbjudande om att komma och hälsa på. Hennes kennel ligger inte särskilt långt ifrån där vi har sommarstuga, så jag hade tänkt åka dit och hälsa på, men sen föll det lite i glömska med allt annat i vardagen.
Jag har nu främst varit i kontakt med Maria som har Mareldens kennel, den ligger i Lödöse, en bit ovanför Göteborg.(sett här nerifån Skåne) Träffade Maria och en av hennes valpköpare på en utställning när jag och lillebror var och kollade. Hon hade ganska många hundar med sig, så jag erbjöd mig hjälpa till att hålla ett öga på dem medans hon var i ringen eftersom jag och lillebror ändå stod så nära. Vi fick bra kontakt där och kom och hjälpte henne dagen efter med. Vi hjälpte också till med att packa ihop och få med alla saker till hennes bil då vi själva inte hade mycket att bära men visste att hon hade massor + hundar, och efter det så har vi hållit kontakten lite på fb då vi inte bor särskilt nära.
Hade skrivit på fb sidan Borzoi diskussion innan utställningen med, så jag visste några som skulle dit som sa att jag gärna fick komma och hälsa, så pratade lite med 
Lena som har Barowiak's och klappade på fina Chagall, och fick även möta hans son Cosmopolitan~ Vi mötte också Cherry och hennes fina "tiaror"🙂
Än så länge tycker jag att jag bara träffat trevligt borzoi och vinthundsfolk, så ser verkligen fram emot dagen då en liten zoi flyttar hem till mig.
Förhoppningsvis blir det ganska snart, kanske till våren eller så~
Beror lite på när det kommer finnas tillgängligt och man ska ju hitta rätt individ.

Fjordell
11/10/14, 4:15 PM
#67

Italiensk vinthund :)

[Nattramn]
5/22/15, 11:10 PM
#68

Jag har en irländsk varghund hane som är 9 år gammal som jag hämtade från Irland efter att han blev utsatt för djurplågeri och hemlöshet när han var 8 månader.

Har tidigare alltid haft irländsk varghund oxå, de är ju så underbara :)

[[Narwayn]]
6/18/15, 12:38 PM
#69

Jag har en irländsk varghund :)

Annons:
[spetsen]
6/22/15, 9:59 PM
#70

Har ingen vinthund, men går i tankar på en bland annat med andra raser. De jag främst har i huvudet är Galgo Español, Sloughi, Borzoi och Greyhound - ganska så olika varandra haha

Herveaux
9/17/15, 9:08 AM
#71

Irländsk Varghund, hane 3 år.

Har tidigare haft Skotsk Hjorthund.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

DuBetMig
9/19/15, 2:42 PM
#72

Här bor ingen vinthund, men en portugisisk vattenhund på 8 år. Tänker mig en italienare i framtiden! :)

En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.

Warillo
9/21/15, 9:16 AM
#73

Hos mig bor en greyhound hane på snart 5 år och en salukivalp på 3 månader. Det är min tredje greyhound och första saluki. Är intresserad av italiensk vinthund så nån gång blir det kanske en liten iggie också.

Ann-lollo
11/17/15, 11:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#74

Har två Afghaner.

cemry
11/21/15, 11:47 PM
#75

Greyhound!

[Ninji]
4/6/16, 11:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#76

Vi har en irländsk varghund.

Annons:
NeverToLate
5/24/16, 6:11 PM
#77

Får väl "uppdatera" och säga att jag har borzoi nu 😉
Min fina pojke Aristo. Har haft honom nu i snart ett och ett halv år och känner verkligen att borzoi blev helt rätt för mig ❤️

smurfan-13
6/1/16, 10:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#78

Har ingen vinthund, men urhund som många tror (& vissa tycker) är en vinthund. Cirneco dell´Etnan Knott på 3½ år.

Sen finns även lilla spanska byrackan Felix som snart fyller 13 år. Snart hoppas jag även på att det kommer en till liten cirneco till flocken. :)

Jamie+Engla
6/1/16, 1:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#79

Dags för en uppdatering kanske, här hemma finns nu 3 generationer Podengo Portugues Pelo Liso Pequeno och min första Podengo Portugues Pelo Liso Médio Detta är urhundar, en undergrupp till vinthundarna På bild Pequeno Kiara och Médio Jaska båda BIR i Roskilde dag 1, Kiara blev även GRUPP-3 under eftermiddagens finaler. Första gången en Podengo placerat sig i gruppen på DKK utställning

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Fjordell
6/2/16, 10:27 AM
#80

Nu ska jag också uppdatera, för nu har blivit med ytterligare en pälskling, så nu har jag både italiensk vinthund och podenco maneto :)

Jeane66
6/4/16, 9:50 AM
#81

Vi har 2 Greyhound och 2 Ceskoslovenský Vlciak

Bästa hälsningar
Jeanette och Knotten Blomma

Keijke
7/8/16, 2:27 PM
#82

Jag har två Hjorthundar 8 och 5 år samt en whippet 8 år.

smurfan-13
7/9/16, 4:22 PM
#83

#79 jag är väldigt nyfiken på medion. Hur stor skillnad upplever du att det är i sättet jämfört m pequenon? Pequenon låter som en hund som verkligen kan passa oss (men jag vill ha lite mer ben på min hund ;) ), medan de flesta utsagor om medion inte alls låter som en lika trevlig och rolig hund :P

Annons:
Jamie+Engla
7/9/16, 10:19 PM
#84

#83 Jag märker ingen stor skillnad på storlekarna, mina lever ihop och skillnaden är inte stor. Lika glad och positiv som de små, även jakten är lika på dem. Skicka gärna PM med mer exakta frågor, svarar gärna

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

[Castlevania]1
7/14/16, 9:48 PM
#85

Vi har en irländsk varghund :)

Magrat
7/15/16, 2:03 PM
#86

Förutom Borzoi kommer det även att flytta in en italienare i början på nästa vecka.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Engla1
7/19/16, 4:27 PM
#87

Har en 2½årig Irländsk Varghundshane :)

miuspius
7/29/16, 8:00 PM
#88

Här har vi fastnat för vinthundar och provat på irländska varghundar, tre borzoier och italiensk vinthund. Alla lika underbara!

[Ninji]5
12/23/16, 11:08 PM
#89

Jag har tyvärr ingen egen vinthund :/ men min bror har en irländsk varghunds tik :) så skulle jag skaffa en vinthund så blir det en sån.

smurfan-13
12/25/16, 11:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#90

Bara några månader efter jag skrev här så har allt ändrats i flocken. I september flyttade cirnecovalpen Joy in hos oss och en månad senasre gick Felix hastigt bort.

Annons:
Maria29
12/27/16, 8:41 AM
#91

Här har det också ändrats jag har numera 3greyhounds, 1 Chinese crested och en spansk byracka.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Maria29
12/27/16, 8:41 AM
#92

Här har det också ändrats jag har numera 3greyhounds, 1 Chinese crested och en spansk byracka.

Sajtvärd på Lantdjur i Fokus & medis på Vinthundar i Fokus

Engla1
12/28/16, 8:57 PM
#93

1st 3 årig irländsk varghund 🙂

Engla1
12/28/16, 8:57 PM
#94
Engla1
12/28/16, 8:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#95
[eevie Z]
1/6/17, 10:37 PM
#96

Har ingen hund nu, men drömmen är Afghan som jag hoppar förverkliga i år

Nattis96
1/7/17, 3:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#97

Har en whippet :D

Annons:
Johansson99
2/7/17, 7:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#98

Jag har en whippethane på 6år :)

Upp till toppen
Annons: